Readme

Collapse
No announcement yet.

my build thread

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    sorry for the mis understanding

    hood bra for freeway chips this is a daily driver all day oh an cuz it oem part

    Comment


    • #32
      Did you get the climate controlls to work? And how hard was it to do the rhd swap cause I thought about it for awhile. Nice car looks amazing though.

      Comment


      • #33
        still waiting on parts from new zeland for it

        Comment


        • #34
          awsome tread man and its crazy how you got all that done in ten days

          Comment


          • #35
            lookin good brotha...keep it up and keep it clean..see you soon

            Comment


            • #36
              thanks man

              Comment


              • #37

                Comment


                • #38
                  damn man im feeling that orange

                  Comment


                  • #39
                    thanks man it nice to hear people like it

                    Comment


                    • #40
                      hey darussianone, got this picture of ur ride from jsjbrothers coverage of the japantown car show...

                      Comment


                      • #41
                        yo nice work man.... is that my seatbelts and arm rest haha!!!!

                        Comment


                        • #42
                          your arm rest not seatbelt tho your a cdm black mine are jdm rhd oh shit bar grey ...........thanks

                          Comment


                          • #43
                            db1st

                            thanks man ha i left my mugen plate on so they didnt half to do that oh well

                            Comment


                            • #44
                              looks good tho man keep it up... once mine comes out of the body shop ill post up a couple pics.

                              Comment


                              • #45
                                cant wait to see it spyder

                                Comment

                                Working...
                                X